News:

Due to heavy spamming attempts on this forum, automatic registration has been disabled. We will approve registration requests as quickly as possible (unless you're a spammer of course :) )

Main Menu

Objecten-bibliotheek

Started by hbbs, August 30, 2011, 04:20:21 PM

Previous topic - Next topic

hbbs

Waar kan ik in AnyRail de loods Marklin ho 7288 vinden?

m vr gr
Henk

David

Deze loods zit helaas nog niet in het programma.

We zijn bezig met een hopelijk betere manier om snel dit soort zaken toe te kunnen voegen.

Je zou 'm eventueel wel zelf kunnen tekenen met de tekenfuncties, en daarna alle lijnen groeperen tot één object.

David.
David Hoogvorst. Founder and Owner of DRail Software. Creator of AnyRail.

Red Falcon

Hallo, ben helemaal nieuw op dit forum en ben pas enkele dagen bezig met Anyrail, de proefversie wel te verstaan.
Normaal gebruik ik Winrail maar ben er toch niet 100% tevreden mee.
Wat ik mooi vind aan Anyrail is het resultaat die je ziet, ik bedoel een rail met dwarsliggers heel mooi.
Wat ik eigenlijk het meest mis in Anyrail zijn deftige bibliotheken van het Europeese decor materiaal.
Kibri, Faller, Vollmer en noem maar op zouden toch in de bibliotheek moeten steken.
Toch overweeg ik mij een licentie aan te schaffen en hopelijk komen de gewenste bibliotheken er.  ;)

Grtz, RF

santerdam

Je kunt op dit moment al wel kijken op het forumonderdeel "User submitted structures, scenery items, etc. ". Daar zie je veel voorbeelden van objecten, die met AnyRail zijn gemaakt. Wellicht kun je daar iets vinden en kun je goed zien hoe je zelf objecten van Kibri, Faller, Vollmer, ..... kunt maken.

Sander

mardig23

Hoi Heren,

Ik heb net hetzelfde probleem.
Ik heb net een Anyrail licentie gekocht, en ik moet zeggen dat ik voor deze prijs best onder de indruk.
Er zou echter toch een snelle manier moeten zijn om een aantal "basisbehoeften" te importeren.
Welke stoomliefhebber heeft geen 7288, zou ik denken.

Ze zelf teken ben ik nu aan het proberen, maar dat is niet echt in de spirit van Anyrail, zou ik denken.
De rest werkt echt supersnel en is werkelijk supersimpel!

Mvg Mardig23

David

Het probleem is dat er vele duizenden bouwpakketten en andere scenery-elementen in de handel zijn.

Ook zijn er nog een aantal railsystemen die moeten worden toegevoegd. Die hebben in principe prioriteit.

Om ook de huisjes enz. completer te krijgen zijn we bezig met het maken van een omgeving waarin gebruikers heel eenvoudig onderling hun tekeningen van gebouwen e.d. kunnen uitwisselen. Op die manier hopen we op dit terrein ook meer te kunnen bieden.

David.
David Hoogvorst. Founder and Owner of DRail Software. Creator of AnyRail.