News:

Due to heavy spamming attempts on this forum, automatic registration has been disabled. We will approve registration requests as quickly as possible (unless you're a spammer of course :) )

Main Menu

anyrail op tweede pc

Started by Frankie, January 24, 2014, 09:16:46 PM

Previous topic - Next topic

Frankie

Hallo allen,
Mijn vraag is de volgende; kan ik anyrail switchen (meenemen) van de ene pc op locatie A naar een andere pc op locatie B?

gr. Frankie

BritsTukker

Hoi, Franke

Het Anyrail licentie is strikt persoonlijke. Je mag het op meer computers instaleren zolang als jij bent de gebruiker.

David

Zoals BritsTukker zegt!

Inderdaad, de licentie is strikt persoonlijk en mag door dezelfde persoon op meerdere computers worden gebruikt.

David.
David Hoogvorst. Founder and Owner of DRail Software. Creator of AnyRail.

Frankie

Hallo,
Alvast bedankt voor deze antwoorden.
Ik zit nu bij mijn vriendin voor de laptop, ik heb het sporenplan van anyrail thuis op een stick gezet maar kan deze niet openen op deze laptop. Kan een van jullie mij uitleggen hoe dit dan in z'n werk gaat, zodat ik ook hier op deze locatie verder kan plannen met anyrail?  En om het helemaal ingewikkeld te maken; ik heb anyrail ooit van mij dochter als verjaardagscadeau gekregen en deze staat dan ook op haar naam (weet niet als dit uitmaakt?),  de licentiesleutel is mij uiteraard wel bekend.

gr. Frankie

David

U mag de sleutel op meerdere computers installeren, maar zorg wel dat niet iemand anders het programma gaat gebruiken op dezelfde licentie. Ons systeem detecteert dit wellicht en dan wordt de licentie geblokkeerd.
Uiteraard kunt u dan contact met ons opnemen om dit op te lossen.

David.
David Hoogvorst. Founder and Owner of DRail Software. Creator of AnyRail.

Frankie

Oke, zal deze week kijken of het lukt bij m'n vriendin, ik zal daar nml. mijn nieuwe baan opbouwen en dan is het wel zo handig dat ik anyrail bij de hand heb.
Bedankt tot zover, ik meld me wel weer als er problemen optreden, ben niet zo'n digi-wonder.

gr. Frankie.

Frankie

Hallo David en anderen,
Ik zit nu bij mijn vriendin voor de laptop en heb de proefversie gedownload, al lukte het downloaden van de proefversie niet onder mijn site die ik hier heb aangemaakt, ik kon alleen maar onder haar naam de proefversie downloaden. En tot zover kom ik maar hoe nu verder? Als jij (David) privé informatie van mij zou willen hebben omtrent licentiesleutel of anders, dan verneem ik dat graag en ook hoe dan verder te communiceren.

gr. Frankie

Frankie

Even op het vorig bericht terug komend; de proefversie op mijn site is toch gelukt, sorry voor dit ongemak.

gr Frankie

David

David Hoogvorst. Founder and Owner of DRail Software. Creator of AnyRail.

Frankie

Ja, de proefversie is goed gelukt. (met 'site' bedoelde ik natuurlijk mijn account, je merkt wel dat ik niet zo handig ben met het pc gebeuren) Nu is mijn vraag; hoe krijg ik de complete anyrail licentie op deze laptop. Heb bij mij thuis een heel sporenplan gemaakt op anyrail en zou daar op deze locatie ook mee aan de slag willen gaan. Graag jou advies hoe nu verder.

gr Frankie.

David

Om dat te doen moet je AnyRail op deze tweede computer ook registreren.
Zoals gezegd, omdat jij zelf de gebruiker van de software op beide locaties, is het toegestaan dezelfde sleutel nogmaals te gebruiken.
Dus het programma starten, het tabblad 'Bestand' openen en 'Help' kiezen.
Aan de rechterkant zit de knop om te registreren.

David.
David Hoogvorst. Founder and Owner of DRail Software. Creator of AnyRail.

Frankie

Het is gelukt, bedankt voor de hulp.

gr Frankie