News:

Due to heavy spamming attempts on this forum, automatic registration has been disabled. We will approve registration requests as quickly as possible (unless you're a spammer of course :) )

Main Menu

Faller N gebruikersobjecten niet te laden, AnyRail loopt vast

Started by jeemka, October 25, 2016, 04:31:26 PM

Previous topic - Next topic

jeemka

Bij het laden van de Gebruikersobjecten schaal N, Faller komt "AnyRail werkt niet meer" en het programma moet helaas worden afgesloten. Dit gebeurt als ik mijn baan (met Lagen en Minitrix railbibliotheek) al heb geladen. Piko bijvoorbeeld lukt dan wel. Meerdere malen geprobeerd.
Andersom, eerst Faller laden en dan pas mijn baan, werkt vreemd genoeg wel.
Nog een poging: eerst mijn baan (onder andere naam) opgeslagen zonder Lagen en Minitrix), programma opnieuw gestart, Lagen en Minitrix aangezet, Faller geladen, werkt wel.
Kortom, ik kan wel vooruit, maar misschien is hier een geheugenprobleem? Niet met mijn PC overigens lijkt me: Windows 10 64-bits, 8gb intern geheugen, snelle video.

Groet, Jaap

David

Hallo Jaap,

Bedankt voor het melden van dit probleem.
Ik begrijp overigens niet helemaal wat u bedoelt met 'Faller laden'.
De knop 'Nieuwe objecten downloaden' in het tabblad 'Gebruikersobjecten' downloadt alles wat nieuw is, niet alleen een bepaalde categorie items. Wat wel gebeurt is dat na de download de schermpjes die openstaan met gebruikersobjecten worden ververst. Misschien dat tijdens dit verversen iets mis gaat?
David Hoogvorst. Founder and Owner of DRail Software. Creator of AnyRail.

jeemka

Beste David,

Ik bedoel het laden van de Faller gebruikersobjecten. Dat is een grote library. Overigens heb ik het probleem niet meer kunnen reproduceren. Bijgaand ook de lay-out waarmee het mis ging. Misschien kan je er wat mee.

Groet, Jaap

David

David Hoogvorst. Founder and Owner of DRail Software. Creator of AnyRail.