News:

Due to heavy spamming attempts on this forum, automatic registration has been disabled. We will approve registration requests as quickly as possible (unless you're a spammer of course :) )

Main Menu

Bugs

Started by Keesoldscool, April 17, 2018, 08:39:08 PM

Previous topic - Next topic

Keesoldscool

Hallo David,

Kwam een paar bugs tegen:
- besturingspunten blijven zichtbaar als je onder tabblad: 'Tonen' niet aangevinkt hebt. Je kunt ze alleen verwijderen door bij 'Instellingen' de grootte in te stellen op 0.
- het is niet mogelijk om stootblokken k-rails 'Verborgen' te maken.
- in de railbibliotheek van de Märklin k-rail is niet duidelijk, dat de 7389 een stootblok is met verlichting.
- werken met de k-rail flex (2205) geeft in mijn ogen vaak een onterechte vermelding van een te krappe boog. Daarom heb ik mij baanplan even bijgevoegd.

Met vriendelijke groet,

Kees

PS: had met dit plan gisteren een onverwachts afsluiten van Anyrail. Is het ook mogelijk een soort van automatisch opslaan te in te bouwen?
Grtz. Kees

David

Inderdaad gaat het om de besturingspunten van de vlakken en lijnen, niet die van de flexrails.

De stootblokken zijn opklikstootblokken, en geen rails, De 'verborgen' optie is er alleen voor rails. Maar inderdaad kan dit hinderlijk zijn in dit geval.

Inderdaad zouden sommige elementen in de Märklin bibliotheek een uitgebreidere tekst verdienen. We kijken hier naar.

Je hebt de minimum boogstraal op 3600mm gezet. Dit is dus 360cm, ofwel 3,6 meter.
Ik denk dat je 360mm bedoelt. Als je dit aanpast zijn de meldingen weg.




David Hoogvorst. Founder and Owner of DRail Software. Creator of AnyRail.

Keesoldscool

Hallo David,

Dan brengt dus dezelfde naam voor twee verschillende zaken verwarring. Wat de stootblokken betreft, dat is inderdaad hinderlijk.
Dank dat jullie willen kijken naar de bibliotheek.
De boogstraal 3600 is een heel erg domme fout van mij. Stom, dat ik het zelf niet heb gezien. Ik heb het aangepast en het is in orde nu.

Bedankt voor je tijd.

Met vriendelijke groet,

Kees
Grtz. Kees