News:

Due to heavy spamming attempts on this forum, automatic registration has been disabled. We will approve registration requests as quickly as possible (unless you're a spammer of course :) )

Main Menu

Sectie-functies toevoegen

Started by Labordus, June 22, 2019, 06:13:04 PM

Previous topic - Next topic

Labordus

Het zou prettig zijn als je zelf sectie-functies zou kunnen toevoegen aan het beschikbaar gestelde standaardlijstje. Ik kan die mogelijkheid niet vinden. Ligt dat aan mij? Anders zou het wellicht iets voor de wishlist zijn (als er tenminste geen duidelijke bezwaren tegen zijn).

Keesoldscool

Goedemorgen Labordus,

Ik ben wel benieuwd waar u dan aan denkt.
Grtz. Kees

Labordus

Ik zou bijvoorbeeld van een sectie willen documenteren, dat er detectie moet plaats vinden en dat de mogelijkheid van aan- en uitzetten moet worden geïmplementeerd. Meer in het algemeen zou het soms prettig zijn meerdere functies en of iets uitgebreidere aanduidingen te kunnen plaatsen.
Dat was in elk geval mijn gedachte hier.

David

Het forum is Engelstalig, dus ik heb deze vraag even naar het Nederlandse deel van het forum verplaatst.

Je kunt in de functie voor een sectie zelf iets intikken. Die beschrijving wordt dan aan het lijstje toegevoegd.
David Hoogvorst. Founder and Owner of DRail Software. Creator of AnyRail.

Labordus

Niet heel slim dat ik dat zelf niet ontdekt heb. Sorry. Toch dank voor de reactie.

David

Geen probleem! Misschien moeten we het duidelijker in de handleiding zetten.
David Hoogvorst. Founder and Owner of DRail Software. Creator of AnyRail.