News:

Due to heavy spamming attempts on this forum, automatic registration has been disabled. We will approve registration requests as quickly as possible (unless you're a spammer of course :) )

Main Menu

Baan ontwerp Marklin C-Rails probleem

Started by Marco_B, September 03, 2021, 01:36:20 PM

Previous topic - Next topic

Marco_B

Ik ben sinds een week of 2 aan het stoeien met Anyrail, nu ben ik met het schaduwstation begonnen en daar kom ik er niet helemaal meer uit.
De rails sluitend krijgen dat lukt mij niet (zie bijlage).

Graag zou ik enige input van jullie ontvangen op het ontwerp (misschien dat het ook anders kan)

Mvg, Marco

RCMan

Dennis
Bonham Texas

Marco_B

Quote from: RCMan on September 03, 2021, 01:53:17 PMTry this out.

Kelder_Nieuw-1.any

Hello Dennis ( i think its your name) thanks a lot helping me out, its fitting now.
Just a question why is some of the track now in red?

David

Dit betekent dat er een keerlus is. Voor Märklin maakt dit natuurlijk niet uit, maar bij 2-rail systemen moet je maatregelen nemen om kortsluiting te voorkomen.
Deze functie kun je uitzetten op het tabblad TONEN, bij 'Keerlussen'.


Short translation: the red dotted line indicates a return loop.
David Hoogvorst. Founder and Owner of DRail Software. Creator of AnyRail.

Marco_B

Hallo David,

Bedankt voor de info, gelukkig heb ik daar geen last van met een keerlus ;D

Marco_B

#5
Vandaag weer bezig geweest met het baanplan, ik krijg alleen 1 stuk niet gesloten aan elkaar.
Iemand een idee wat ik over het hoofd zie?

IK heb er een cirkel bij gezet waar het om gaat.

P.s Kreeg een melding dat het .any bestand boven de 50000 KB zit  :-\ bestand is 362 KB.

Marco_B

Inmiddels er zelf uitgekomen na veel passen en meten ;D

David

Mooi zo! Veel plezier met de bouw. En je kunt voor Marklin gerust de 'Keerlussen'-functie uitzetten :)
David Hoogvorst. Founder and Owner of DRail Software. Creator of AnyRail.

Marco_B

Dank je David, het is een beetje uitvogelen zo hier en daar ;D maar het lukt aardig. Vind het een beetje jammer dat het forum niet echt veel bezocht word, hopelijk word het wat meer.