News:

Due to heavy spamming attempts on this forum, automatic registration has been disabled. We will approve registration requests as quickly as possible (unless you're a spammer of course :) )

Main Menu

Gebruikers Objecten fout

Started by Ruud M, September 07, 2021, 11:39:52 AM

Previous topic - Next topic

Ruud M

Goedemorgen Allen

Ik heb Anyrail opnieuw moeten installeren, wegens een HD crash, uiteraard de gehele nieuwe versie naar beneden gehaald en geïnstalleerd.
Het volgende probleem doet zich voort, met de gebruikers objecten.
Na installatie kon ik 1x de download doen, kreeg alle objecten keurig binnen.
Een 2x was niet mogelijk. Wel tellen linksonder in het scherm, maar van de teller bleef de meest linkse leeg, en de middelste telde in een razend tempo. Maar geen objecten binnen.
Ik heb de "objecten library" in Opties/Gebruikersobjecten, een andere Directory opgegeven, en dan mag ik het weer Downloaden, maar dat is dan ook weer 1x. Enzovoort.
Ik heb het programma opnieuw verwijderd, en her geïnstalleerd, op een andere locatie dan de standaard folder: C:\gebruikers\gebruikersnaam\Appdata\local\Anyrail, i.p.v. daarvan op een partitie.
Echter hetzelfde probleem.

2e is: Dat bij her installatie mijn gegevens direct weer zichtbaar waren in Anyrail, ondanks de-installatie.
Ik hoefde dus niet opnieuw mijn code e.d. op te geven. Vergeet ik iets te de-installeren, of moet ik handmatig iets verwijderen.

Ik ben de draad even kwijt, of wat doe ik verkeerd.
Help!!!

David

Ik heb je vraag zojuist beantwoord in het Engelstalige deel.

Je doet niets fout. De eerste teller telt het aantal nieuwe gebruikersobjecten sinds de vorige download. Als er niets nieuws is blijft deze op 0 staan.

Je vindt alle objecten onder het tabblad GEBRUIKERSOBJECTEN, per schaal en per fabrikant.

De gebruikersobjecten worden opgeslagen op de harde schijf, maar niet verwijderd bij het deinstalleren. De reden is dat er zelfgemaakte objecten tussen kunnen staan, en die willen we niet zomaar weggooien.

De licentiegegevens worden in de Windows Registry bewaard, en ook niet verwijderd bij het verwijderen van de software.

Dus alles werkt zoals het hoort!
David Hoogvorst. Founder and Owner of DRail Software. Creator of AnyRail.