News:

Due to heavy spamming attempts on this forum, automatic registration has been disabled. We will approve registration requests as quickly as possible (unless you're a spammer of course :) )

Main Menu

Railbibliotheken

Started by Willem Jager, March 18, 2023, 05:57:22 PM

Previous topic - Next topic

Willem Jager

Beste mensen; ik ben nieuw hier, Willem uit Enschede. Heb al de nodige banen gemaakt met Anyrail. Maar ik loop nu tegen het volgende aan.
Ik heb altijd in h0 ontworpen. Maar nu wil ik een klein baantje in 0 maken. Ik lees online dat Anyrail met alle schalen bibliotheken wordt geleverd. Maar in het tabblad van de railbibliotheken zie ik alleen maar h0 files staan; zie bijlage.
Als ik een 0-baantje van de Anyrail website download kan ik wel in de bijbehorende railbibliotheek in O. Dus vermoedelijk zitten ze wel 'ergens'. Maar waar?
Dank vast voor een reactie.

VictorPM

#1
Haha! Ik zat ook even te kijken... als je H0 of N gewend bent, zit je altijd in de kolommetjes rechtsboven te kijken. Maar de bibliotheken staan over de hele schermbreedte verdeeld  ;)
0 staat in het midden.

Groet, Victor

Edit: ik zie net pas jouw schermafbeelding. Die heb ik zo nog niet kunnen reproduceren, weet niet hoe je daaraan kwam.

David

Als je naar BESTAND/Opties/Bibliotheken gaat, moet je daar 'O' aanvinken om de bibliotheken in die schaal te zien. waarschijnlijk heb je die nu uit staan.
David Hoogvorst. Founder and Owner of DRail Software. Creator of AnyRail.