News:

Due to heavy spamming attempts on this forum, automatic registration has been disabled. We will approve registration requests as quickly as possible (unless you're a spammer of course :) )

Main Menu

Mis ik iets?

Started by Modelspoorkelder, November 28, 2010, 09:57:15 PM

Previous topic - Next topic

Modelspoorkelder

Vandaag heb ik AnyRail ontdekt, dankzij een post op het 3-rail forum. Ben ermee aan het experimenteren om te kijken of het mijn huidige programma kan vervangen, want dat is al oud en ik ben er niet zo tevreden over.
Tot nu to spreekt AnyRail me erg aan, maar ik heb het idee dat ik nog wat mis. In de Märklin C-rail bibliotheek mis ik de contactrails, 24995. En wat ik ook graag zou zien, zijn de Märklin digital lichtseinen uit de 76xxx serie. Of zijn er wellicht bepaalde dingen niet zichtbaar in de niet-geregistreerde versie?
Gr,
Daan

David

De probeerversie en de betaalde versie zijn identiek. Het enige verschil is het aantal railstukken dat je kunt gebruiken per ontwerp.

De elementen die je noemt ontbreken inderdaad nog. Ze staan op de "to do" lijst voor een toekomstige update.

David.
David Hoogvorst. Founder and Owner of DRail Software. Creator of AnyRail.

Modelspoorkelder

Ok David, dank je voor het antwoord. Ik gebruik veel van die contactrails, dus dat zou wel fijn zijn als die een keer toegevoegd worden.

Gr,
Daan