News:

Due to heavy spamming attempts on this forum, automatic registration has been disabled. We will approve registration requests as quickly as possible (unless you're a spammer of course :) )

Main Menu

verlanglijstje

Started by olifant1958, December 12, 2010, 11:27:29 PM

Previous topic - Next topic

olifant1958

Hallo allemaal,

Ben zojuist actief geworden op dit medium. Ik mis zwitserse seinen in de bibliotheken. Kan het zo zijn dat ik verkeerd zoek of is dat inderdaad zo. Misschien is dat optie voor de volgende versie?

groet
Olifant1958

David

Inderdaad zijn deze er nog niet.

In principe voegen we producten per fabrikant toe (met hun artikelnummers). Is er een fabrikant van deze seinen die de voorkeur heeft om als eerste toe te voegen?

David.
David Hoogvorst. Founder and Owner of DRail Software. Creator of AnyRail.

olifant1958

Hoi David,

Destijds heb ik seinen van Kyodo aangeschaft. Artikelnummers heb ik zo gauw niet bij de hand, maar ga ze zoeken. Bij mijn weten heeft Schneider ze ook. Ga aan de slag om ze te zoeken. Ik laat nog even van mij horen (eigenelijk schrijven).

groet Fred

olifant1958

Hoi David,

Ik zou e.e.a. nog even nazoeken. Maar wat bleek: KYodo is niet meer leverbaar. Maar volgens mij hoeft dat geen probleem te zijn toch. Het gaat toch alleen om een plaatje in bmp-formaat. Dan zou je ook een bibliotheek van micro-scale kunnen toevoegen. Ik zou dat heel mooi vinden. In de bijlage heb ik de pdf van microscale bijgevoegd.
Of moet je dan toestemming van microscale hebben?

Afijn ik hoor het wel weer.

groet Fred